عکس...


شبگرد تنها

 عکسامو دیدی تازگیا چقد تو خودمم

 

اوج جوونی چین و چروکه رو صورتم

 

 عکسامو دیدی! اصلا دقت کردی دیگه نمیخندم

 

از روزی که ولم کردی

 

تو چشام نگاه کن ببین چی مونده ازم

 

 هرکی اسمتو میاره من پایین میره سرم

 

  خودت خوشت میاد

 

دلت میخواد توی چشم باشی

 

پیش هرکسی یه شب واسه تست باشی

 

 

ولی من تو عکسا دیگه خوشحال نیستم … اما از نظر دیگران نرمال نیستم

 

همه میگن نداری تعادل روحی … یه رابطه ی تلخ یه تفاهم زوری

 

همیشه می گفت از تو بهتر پیدا میشه کی؟

 

زندگیمو تنها بذارم که برسم چی

 

ازم گذشت اونی که می گفت دردت به جونم

 

از من که اسم بچمونم گذاشته بودم…هنوز یه سوال که چرا رفتی بی دلیل

 

هیچکی بعد تو خندمو ندیدم

 

تازه فهمیدم که چرا از صدام بدت میاد

 

چون صبحا از خواب پامیشی با یه صدای جدید

 

که واسش دنیا تو تو آتیش می زنی

 

و روقلب من باهاش قدم می زنی

 

تو که نمی دونی چی گذشت به دل گذشتم

 

گفتم نرو گفتی حالمو بهم می زنی

 

می گفتی می میرم زندگیمو داغون ببینم

 

زندگیم یه سالِ هرشب خوابتو می بینم

 

هنوز که هنوز با اسمت میلرزه تنم

 

یه روز میرسه که حتی جواب سلامتم ندم

 

چند روزه که منتظرم فقط صداشو بشنوم 

 

 

با اینکه قول داده بودم دیدمشم سمتش نرمبا این رفتنو …

با اینکه قلبمو شکست

 

ازم بریدو بعد من تو قلب اون یکی نشست

 

همین که دید دوسش دارم …نباشه آروم ندارم

 

گفت یکی از همین روزا می رم که تنهات بذارم

 

به گریه هام خندیدو رفت … اشکامو دیدو برنگشت

هیچکی نفهمید اون شبا به من عاشق چی گذشت...



نظرات شما عزیزان:

پانیذ
ساعت12:50---26 دی 1394
آیا می دانید تبادل لینک با صفحاتی که در صفحه اول گوگل هست تاثیر زیادی بر روی بازدید شما داره؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 23 دی 1394برچسب:,ساعت14:7توسط NaNa | |