جدایی...


شبگرد تنها

 

من اونی نیستم که از عشقت بگذرم
هنوزم حال و هوای اون روزا نرفته از سرم
ببین از خاطراتمون گذشتی تو چطور
آخه کدوم احمق بعد من دل میبنده به تو
اونم مثل من اینطوری نازتو میکشه
وقتی گریه هات دستشو بکشه رو چشت

نه خدایا چی دارم می گم … اون عشق من بود داره سهم یکی دیگه میشه
اونم مثل همه رفتو پشتمو خالی کرد
نیست تا ببینه چشام خیس تا نیمه شب … حرف بزن چرا چیزی نمیگی پس
یعنی میشه عشق من با یکی دیگه س … می خوام داد بزنم تا عقدم خالی شه
صدام گرفته اما نمیشه …باهاش قدم بزن تو کوچه خیابون
اونم عمرش کنار تو داره حروم میشه …

روزا باتنهایی وشبا با خاطرات قدیمی… یه مشت حسای پوچو فکرای خط خطی
آخه بی مرامی تاکی! تا کی جدا باشیم
اصلا باورم نمیشه عشق سه سالمون پاشید …حالا ببین ببین چیا اومد به سرم
حقم نبود که با تنهایی بپرم … هروقت اسمت میاد بغض گلومو می گیره
همش فکر اینم بعد من کی جامو می گیره … اون کیه..کیه که دستاتو می گیره
همش نازتو می کشه واست می میره … تو که می گفتی همیشه عاشقمی شدید
حالا چی شد رفتی پی عشق جدید
هرچی نزدیک شدم تا برسیم بهم … هرچی نزدیک تر شدم تو دور شدی ازم
باشه عب نداره منم با دردام می میرم … پشیمونیو از الان تو فردات می بینم

......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 23 دی 1394برچسب:,ساعت13:47توسط NaNa | |